W numerze listopadowym, 5/2008 (20):
* Najmłodszy festiwal w stolicy: Warszawa Centralna – komentuje Tomasz Miłkowski
O spektaklach:
„Ifigenia” w reż. Antoniny Grzegorzewskiej w Teatrze Narodowym (Grzegorz Konat), „Odejścia” Havla w rez. Izabelli Cywińskiej w Ateneum (Barbara Hirsz), „Elementarz dla mieszkańców miata” Brechta(1898-1956) niemiecki poeta, prozaik, dramaturg i inscenizat... More w reż. Włodzimierza Kaczkowskiego (Grzegorz Konat) w Starej Prochoffni, „Borys Godunow” w reż. Andrieja Moguczijego w Teatrze Dramatycznym w Warszawie (Grzegorz Konat), „Alicja” wg Lewisa Carrolla w reż. Pawła Miśkiewicza w Teatrze Dramatycznym w Warszawie (Tomasz Miłkowski), „Żydówek nie obsługujemy” wg prozy Mariusza Sieniewicza w Teatrze im. Stefana Jaracza w Olsztynie (Ada Romanowska)
· Teatr za granicą: „Plonter” w reż. Yael Ronen w Theatre Cameri w Tel Awiwie (Tomasz Miłkowski)
· Alfabet Krytyków Teatralnych: Maria Bechczyc-Rudnicka – esej Bożeny Frankowskiej
· Wywiady
Maciej Nowak: Teatr wolę otwarty (Tomasz Miłkowski)
Michał Żebrowski: Czysty teatr, czyli teatr w teatrze (Justyna Hofman-Wiśniewska)
Jan Kobuszewski: Nie zostaje nic poza wspomnieniami (Krzysztof Wróblewski)
Jan Kobuszewski: ankieta Prousta
Ewa Wycichowska: Interesuje mnie rozmowa z widzem (Anna Leszkowska)
Ewa Kasprzyk: Nie boję się zmarszczek (Ada Romanowska)
· Felietony:
Ja w sprawie Malajkata (Barbara Hirsz)
Szekspir.. w barszczu ukraińskim (Jerzy Jasielski)
· Sympozjum AICTMiędzynarodowe Stowarzyszenie Krytyków Teatralnych (Associ... More/IATC w Toronto „Theatrical Commentary: Tracing the Tradition” (6-13 października)
Who is the critic? Diarist, of course – Tomasz Miłkowski
Everyone's a critic – God, too – Michael Handelzalz (Izrael)
Spécialités de la maison polonais – Andrzej Żurowski
· Sprawa Dantona według Klaty – szkic Krystyny Tylkowskiej
· Szkoła gustu: Sztuka konwersacji (Semła)