Październik 1994
28 października
PRZEDTEM… POTEM… Ronalda Harwooda, tłum. Michał Roniker, reż. Romuald Szejd, scen. Marcin Stajewski, kostiumy Ewa Zaborowska, Scena Prezentacje.
21 października
KRÓLEWNA ŚNIEŻKA I KRASNOLUDKI, scenariusz wg Braci Grimm Jacek Bromski i Krzysztof Kolberger, wykorzystano piosenki z filmu Walta Disneya z polskim tekstem Mariana Hemara, reż. Krzysztof Kolberger, współpr. reż. Zofia Czernicka, Helena Białecka, scenografia Tatiana Kwiatkowska, muz. Frank Churchill i Zbigniew Wodecki, oprac. muz. Zbigniew Wodecki, choreografia(gr. choreia = taniec + grapho = piszę), sztuka tworzenia u... More Emil Wesołowski, kier. muz. Artur Grudziński, przedstawienie w koprodukcji z Fundacja Katarzyny Frank-Niemczyckiej i TVP 2, Teatr Komedia – Północne Centrum Sztuki [41 x, 15737].
20 października
SŁONECZNI CHŁOPCY Neila Simona, tłum. Mira Michałowska, reż. Edward Dziewoński, scenografia Jerzy Rudzki, opr. muz. Teresa Bancer, Teatr na Woli [49 x].
8 października
ZESŁANIE Konstantego Wolickiego, adapt. i reż. Mikołaj Grabowski, muz. Józef Rychlik, koprodukcja Teatr Mały i Teatr Mikołaja Grabowskiego, premiera w Teatrze Małym.
1 października
POPOŁUDNIE KOCHANKÓW Józefa Hena, reż. Jan Bratkowski, scenografia Łucja Kossakowska, oprac. muz. Anna Płoszaj, Teatr Polski [38 x, 8945 + 1 w objeździe].
Prapremiera sztuki Hena, nazywanej „kobyłą historyczną” (Hanna Baltyn), a mimo to z chwalonymi kreacjami Ignacego Gogolewskiego i Niny Andrycz(1912-2014), aktorka od debiutu związana z warszawskim Teat... More, która „pokazuje imperatorową jako osobowość mocną i skomplikowaną, jako kobietę pełną jeszcze babskich „pretensji”, a zarazem wytrawnego i bezwzględnego polityka” [Barbara Osterloff, „Teatr” nr 12, grudzień 1994].