Przejdź do treści

VII VIII IX 1995

Lipiec-wrzesień 1995

 

 

2 września

FERNANDO KRAPP NAPISAŁ DO MNIE TEN LIST Tankreda Dorsta, reż. Piotr Chołodziński, scenografia Paweł Dobrzycki, muz. Bolesław Rawski, Teatr Powszechny, Mała Scena.

 

„Janusz Gajos jeszcze raz udowodnił, że potrafi znakomicie „spreparować” swego bohatera. Tym razem jego Fernando Krapp był wyciszony i spokojny. Żadnych namiętności, żadnych niepotrzebnych gestów. Krapp jest pewny swego, absolutnie przekonany, że wszystko można spreparować, jeśli się ma pieniądze, ale również potrafi on kochać, choć mówić o tym nie chce. Jego żona – zakupiona za długi swego ojca, piękna Julia – Katarzyna Skrzynecka, jest klasycznym przykładem luksusowej „rzeczy”, którą posiada Krapp. Potrafi ją dostosować do siebie, obłaskawić, ale również ułożyć jej intymny romans z Hrabią – Jerzym Zelnikiem” [Alina Kietrys, „Głos Wybrzeża” nr 27, 1 lutego 1996].

 

18 sierpnia

REMI-DŻIN Donalda L. Coburna, tłum. Jan Kłosowicz, reż. Romuald Szejd, scenografia Marcin Stajewski, kostiumy Ewa Zaborowska, Scena Prezentacje, Scena SZOPA.

 

30 lipca

Zmarł Aleksander Bardini.

 

14 lipca

REWIA NA LUZIE, scenariusz i reż. Zbigniew Korpolewski, kier. muz. Ryszard Poznakowski, scenografia Tatiana Kwiatkowska, choreografia Urszula Jaworska, Ewa Kuklińska, Jarosław Staniek, Teatr Syrena.

 

 

Leave a Reply