W numerze listopadowym, 3/2006 (10):
- Pół wieku AICTMiędzynarodowe Stowarzyszenie Krytyków Teatralnych (Associ... More – felieton Yoricka
- Kongres AICT/IACT w Seulu: wystąpienia Yun-Cheol Kima (Korea), Iana Herberta (Wielka Brytania), Dona Rubina (Kanada)
- W stulecie Becketta – Kim u licha jest Godot? – Tomasz Miłkowski
- Rozmowy Justyny Hofman-Wiśniewskiej
- Z Barbarą Krafftówną: 60 lat bujania w obłokach
- Z Wiktorem Zborowskim: Radość szmirusa
- Z Walentyną Mikołajaczyk-Trzcińską: Świat wyjęty z oka Münchhausena
- Opowiadania Zygmunta Krzyżanowskiego w przekładach Walentyny Mikołajczyk-Trzcińskiej: Ostatni z Aturów, Śmierć elfa
- Dzień Gombrowicza – relacja Tomasza Miłkowskiego z festiwalu Bałtycki Dom 2006 w Petersburgu
- Mim przekracza granice – o Festiwalu Mimu w warszawskim Teatzre na Woli, Tomasz Miłkowski
- Teatr telewizji – próba teoretycznego opisu – Jerzy Limon
- Następcy Wieniawskiego – po X Międzynarodowym Konkursie Młodych Skrzypków, Joanna Biegajska
- Najważniejsza jest osobowość skrzypka – rozmowa z Wandą Wiłkomirska, Joanna Biegajska
- Notes recenzencki Tomasza Miłkowskiego – o spektaklach „Na szczytach panuje cisza” Thomasa Bernharda w reż. Krystiana Lupy w stołecznym Teatrze Dramatycznym, „Pułapce” Tadeusza Różewicza w reż. Krzysztofa Babickiego w Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie, „Wielkie kazanie księdza Bernarda” Leszka Kołakowskiego w reż. Krzysztofa Jasińskiego i wykonaniu Jerzego Treli w krakowskim teatrze STU, „Prze(d)stawienie” Tankreda Dorsta i Ursuli Ehler w reż. Agaty Dudy-Gracz w Teatrze Studio, „Trzy siostry” Antona Czechowa(1860-1904), prozaik i dramaturg rosyjski. Pochodził z ubog... More w reż. Rimasa Tuminasa w wileńskim Teatrze Małym, „Sen o Goldfademie” Abrahama Goldfadena w reż. i choreografii(gr. choreia = taniec + grapho = piszę), sztuka tworzenia u... More Leny Szurmiej w Teatrze Żydowski, „Zbrodnia i kara” wg Fiodora Dostojewskiego w reż. Barbary Sass w teatrze Ateneum