Nowy spektakl autorski Janusza Wiśniewskiego, inspirowany opowiadaniem Mikołaja Gogola NOS. Uwodzicielski NOS majora Kowalewa, usamodzielniony i awansowany na radcę stanu budzi podziw i niepokój. Niedawny absolwent łódzkiej filmówki, a także szkoły baletowej, Michał Barczak odbywa zdyscyplinowane marszruty po scenie, wyprostowany, smukły, z gracją baletmistrza, w towarzystwie młodych dam i dziwnych, posępnych dżentelmenów, siejąc zawiść i uwielbienie. Panie w strojach z epoki, panowie w czarnych tużurkach (m.in. Wiesław Komasa i Mirosław Kropielnicki), wymodelowani na Henri Landru, seryjnego mordercę, próbują zawładnąć wykwintnym Nosem o demonicznej sile przyciągania. Wszystko to dzieje się w hipnotycznym rytmie podkreślanym muzyką Jerzego Satanowskiego i wysmakowanym ruchem pod mistrzowską ręką Emila Wesołowskiego. Wiśniewski oplótł motywy z Gogola wieloma odniesieniami, m.in. do Biesów Dostojewskiego, a całość poddał ironicznej, gorzkiej refleksji o „marności nad marnościami”.
NOS na motywach opowiadania Mikołaja Gogola i in., scenariusz, reżyseria Janusz Wiśniewski, scenografia i kostiumy Janusz Wiśniewski, Małgorzata Domańska, muzyka Jerzy Satanowski, choreografia(gr. choreia = taniec + grapho = piszę), sztuka tworzenia u... More Emil Wesołowski, charakteryzacjanadawanie twarzy aktora wyglądu zgodnego z założeniami in... More Dorota Soboli, asystent reżysera i producent wykonawczy Alicja Przerazińska, Jan Malawski, Och-teatr, premiera 24 kwietnia 2016