KAMASUTRA

 

Ci, którzy oczekują po tym spektaklu namiętnej gry zmysłów, będą rozczarowani. Ci, którzy liczą na spotkanie z kulturą Dalekiego Wschodu, też się zawiodą. Zamiast tego zobaczą higieniczną prezentację umiejscowioną we współczesnym apartamencie playboya. Jednak prelekcja połączona z pokazem pozycji sztuki kochania to za mało, zwłaszcza że aktorzy nie znajdują sposobu, aby tematem lub sobą zainteresować – poza Małgorzatą Rożniatowską, której żywiołowość przykuwa uwagę. W pamięci pozostaną jeszcze jazzujące brzmienia kontrabasu i okrągła, niepospolitych rozmiarów kanapa.

KAMASUTRA. NAUKA ROZKOSZY Watsjajany Mallanagi, tłum. Maria Krzysztof Byrski, adaptacja(łac. adaptare = przystosowywać), przystosowanie utworu li... Edyta Duda-Olechowska, reżyseria Aldona Figura, scenografia Jan Kozikowski,choreografia(gr. choreia = taniec + grapho = piszę), sztuka tworzenia u... Anna Iberszer, na kontrabasie akompaniuje Daniel Biel, Scena na Woli im. Tadeusza Łomnickiego Teatru Dramatycznego m.st. Warszawy, premiera 25 stycznia 2013 roku

Dodaj komentarz