Jesień i po cóż? – wiersze Józefa Jasielskiego
Rozmowa Yoricka:
Najbezpieczniejsze miejsce na świecie – z Oskarem Hamerskim rozmawia Grażyna Korzeniowska
Forum Krytyków:
Don Rubin, Opening remarks [wystąpienie podczas Kongresu AICTMiędzynarodowe Stowarzyszenie Krytyków Teatralnych (Associ... More w Warszawie, marzec 2012]
Rok Aktywności Osób Starszych (UNESCO)
Sztama z dziadkami – Tomasz Miłkowski
Moja Warszawa, moi uczniowie – rozmowa z Andrzejem Strzeleckim
Portrety
VIDEOTEATR POZA, czyli siła kreacji – Grażyna Korzeniowska
Różewicz w Videoteatrze – Tomasz Miłkowski
Festiwale
DEMOLUDY w Olsztynie, Anna Kędziorek
WROSTJA – Samotnicy rosną w siłę, Tomasz Milkowski
KORCZAK, pamiętnik festiwalowy – Zuzanna Talar
Most między Wrocławiem a Helem (Teatr w remizie) – Elwira Militowska
Szkice
Bożena Frankowska, Pozdrowienie dla Ireny Markiewicz-Sawickiej, benefisantki z gdańskiej „Miniatury”
Tomasz Miłkowski, Madame dla nastolatków
Spektakle
Małe zbrodnie małżeńskie, Teatr Praga (Anna Leszkowska)
Rodin – Sankt petersburski Teatr Baletu Borisa Ejfmana (Anna Leszkowska)
Deszczowa piosenka, teatr Roma (Grażyna Korzeniowska)
Pożegnania, Teatr Narodowy (Tomasz Miłkowski)
Anna Karenina, Teatr Studio (Grażyna Korzeniewska)
Burza, Studio Koło, Teatr Ochoty (Tomasz Miłkowski)
Rozkwaś Polaka, Teatr Praski (Marzena Dobosz)
Madame, Teatr na Woli (Zuzanna Talar)
Świat Germanna, Teatr Baj (Zuzanna Talar)
Po sezonie 2011/12
Tomasz Miłkowski, Przewodnik po aktorach (nie tylko) warszawskich
Tomasz Miłkowski, Warszawa zobaczyć musi to
Pożegnanie
Zygmunt Greń – Umiał „czytać reżysera” – Justyna Hofman-Wiśniewska