Jurorzy chwalili poziom konkursu i może dlatego nie przyznali Grand Prix. O tym, że nie przyznali, dowiedzieli się podczas uroczystości wręczenia nagród 41. Ogólnopolskiego Festiwalu Teatrów Jednego Aktora we Wrocławiu – każdy juror bowiem ma do dyspozycji niepodzielne 2000 zł, które może przyznać tylko jednej osobie
Jurorzy nie uzgadniają ze sobą werdyktu, tak więc o jego treści dowiadują się podczas końcowej gali, kiedy każdy z jurorów wyjawia swoją decyzję i publicznie ją uzasadnia. 41. OFTJA zakończyły się następującymi wynikiem:
Dwie równorzędne I Nagrody otrzymali:
Agnieszka Przepiórska za monodram I będą święta Piotra Rowickiego w reż. Piotra Ratajczaka (nagrodzona przez Krzysztofa Kulińskiego i Tomasz Miłkowskiego)
Mateusz Olszewski za monodram Novocento wg tekstu Alessandra Baricco w reż. Marcina Brzozowskiego (nagrodzony przez Bogusława Kierca i Lecha Śliwonika)
Nagrodę otrzymała
Ewelina Ciszewska za spektakl autorski Maria S. (nagrodzona przez Janusza Deglera)
Przyznano również nagrody nieregulaminowe:
Szczebel do kariery – Bartoszowi Mazurkiewiczowi, laureatowi Turnieju Teatrów Jednego Aktora w Słupsku, za Koniec wg Samuela Becketta
Nagrodę Ośrodka Kultury i Sztuki we Wrocławiu –Caryl Swift za monodram Matka Mejra i jej dzieci w reż. Stanisława Miedziewskiego
Nagrodę dla najlepszego aktora z Dolnego Śląska ufundowaną przez Posłankę do Parlamentu Europejskiego Lidię Geringer de Oedenberg (tygodniowy pobyt w Brukseli) – Ewelina Ciszewska
Ewa Dąbrowska za monodram Mur w reż. Macieja Wojtyszki
Nagro