Klub Komediowy Chłodna

Klub Komediowy Chłodna to nowa marka na polskim rynku rozrywkowym i pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce. Założycielami klubu są: Rafał Rutkowski, dyrektor artystyczny i współzałożyciel Teatru Montownia, Grzegorz Lewandowski, właściciel Klubokawiarni „Chłodna 25”, oraz Michał Sufin z Teatru Improwizowanego Klancyk.

Klub Komediowy Chłodna rozpocznie swoją działalność nowym stand-up comedy. „Tańczący z myślami” to jeden dzień z życia Rafała Rutkowskiego, opisany przez Adama Gawędę. Tekst niepoprawny, ostry, szczery, a przede wszystkim szatańsko zabawny. Premiera oraz inauguracja Klubu Komediowego Chłodna – 13 sierpnia przy ul. Chłodnej 25.

 

W Polsce nie ma tradycji klubów komediowych. Chłodna jest pierwszym miejscem, w którym serwowana będzie nie mainstreamowa rozrywka. Nie będzie to jednak popularny w Polsce kabaret. Chcemy przekonać polską widownię do nowej formy rozrywki znanej na Zachodzie. Naszym ideałem są comedy clubs, do których ludzie mogą przyjść zawsze, bo zawsze na coś trafią: one-man show, stand-up, małe formy teatralne czy teatr improwizowany – tłumaczy Rafał Rutkowski.

 

Agencja Kostrzewa PR nawiązała współpracę z Klubem Komediowym Chłodna, który mieścić się będzie w Warszawie przy ulicy Chłodnej 25. Agencji powierzono zadania z zakresu doradztwa public relations oraz promocji i kreowania wizerunku Klubu w mediach ogólnopolskich i lokalnych.

 

Agencja Kostrzewa PR została wybrana na podstawie rekomendacji Teatru Montownia, z którym współpracuje od 2005 roku. Umowę podpisano z początkiem lipca na czas nieokreślony. Za działania public relations odpowiedzialne są Hanna Białoń i Joanna Bieguńska.

Kostrzewa PR od samego początku działalności pracuje dla klientów z obszaru kultury i showbiznesu. Agencja na stałe współpracuje z warszawskim Teatrem Żydowskim i Teatrem Montownia (również przy indywidualnych projektach poszczególnych aktorów Montowni – Marcina Perchucia i Rafała Rutkowskiego). Kostrzewa PR pracowała również dla: Centrum Sztuki Impart przy pierwszej edycji „Interdisciplinary Fringe Festival” Wrocław 2011 i premierze „Spotkania” Joanny Szczepkowskiej i Doroty Landowskiej, Teatru Studio w Warszawie, Centrum Kultury w Lublinie (Teatr Provisorium i Kompania Teatr, Scena Prapremier InVitro, Galeria Biała, Lubelski Teatr Tańca), Teatru im. S. Jaracza w Olsztynie przy Festiwalu Teatralnym „Demoludy” 2010, Mazowieckiego Centrum Kultury i Sztuki, Stowarzyszenia Sztuka Nowa, Teatru Cinema przy projekcie „Festiwal Muzyki Teatralnej” w Jeleniej Górze, Teatru na Woli, Teatru Praga, Teatru Nowego w Poznaniu, Stowarzyszenia Teatralnego Remus, Trupy Czango, Galerii Fibak, Centralnego Basenu Artystycznego, warszawskich niezależnych teatrów ze stowarzyszenia ENTER, a także dla projektantki mody Joanny Klimas, malarza Pawła Kowalewskiego, niezależnego artysty Darka Błaszczyka (Cókierek) oraz dla zespołów muzycznych: KAMP!, Kobranocka, Bisquit. Kostrzewa PR była odpowiedzialna za media relations Targów Młodej Sztuki MOST. Na przełomie 2011/2012 agencja współpracowała z Muzeum Pałacem w Wilanowie w zakresie kompleksowej obsługi medialnej wystawy ,,Lubomirscy w Wilanowie. Polityka i prywatność”. Kostrzewa PR promowała także koncert kultowego zespołu Tindersticks w Palladium w maju 2012 r.

Dodaj komentarz