Przejdź do treści

Premiery w sezonie 2003/2004

Sezon 2003 2004

Premiery w poszczególnych teatrach

 

 

Akademia Ruchu

 

JAK ŚNIMY, ŻE ŻYLIŚMY. TYLKO JEDNA GODZINA, reż. Wojciech Krukowski, spektakl uliczny [5 grudnia 2003].

 

Agencja Produkcji Teatralnej TA-OS

 

JEDNOCZEŚNIE Jewgienija Griszkowca, tłum. Agnieszka Lubomira Piotrowska, reż. Małgorzata Bogajewska, monodram Pawła Pabisiaka, premiera w Galerii Pruderia [2 kwietnia 2004].

 

Druga Strefa

 

PRZYSTANEK Radosława Dobrowolskiego, reż. David Foulkes, scenografia Sylwester Biraga [8 maja 2004].

 

GDY W DZIEŃ PRZELECI NOCNY PTAK Rafaela Akopdżaniana, tłum. Walentyna Mokołajczyk-Trzcińska, reż. Sylwester Biraga, premiera na peronie Muzeum Kolejnictwa [22 września 2003].

 

Fabryka Trzciny

 

HOTEL „POD ANIOŁEM” Piotra Cieplaka, scenariusz i reż. Piotr Cieplak, scenografia Andrzej Witkowski, muz. Paweł Czepułkowski, Stowarzyszenie Teatralne „Hotel pod Aniołem”, Stowarzyszenie Wyższej Konieczności – Mnemosyne [22 maja 2004].

 

SWEENEY AGONISTES Thomasa S. Eliota, tłum., scenariusz i reż. Jacek Papis, muz. Sambor Dudziński, scenografia Małgorzata Krzemień, premiera w Starej Prochoffnii [4 grudnia 2003].

 

Galeria Sztuki Studio Bema 65

 

COPYWRITER Mariusza Bielaka, reż. i wykonanie Tomasz Dedek, przedstawienie impresaryjne, premiera w Galerii Sztuki Studio Bema 65 [16 września 2003].

 

Scena Prezentacje

 

HARCERKI Jean-Marie Chevereta, tłum. Barbara Grzegorzewska, reż. Romuald Szejd, scenografia Marcin Stajewski, kostiumy Ewa Zaborowska, ruch sceniczny Zofia Rudnicka [3 czerwca 2004].

 

TEORBAN Christiana Siméona, tłum. Barbara Grzegorzewska, reż. Romuald Szejd, scenografia Marcin Stajewski, kostiumy Ewa Zaborowska [18 kwietnia 2004].

 

RYZYKOWNA ZABAWA Jeana Della, Geralda Sibleyrasa, tłum. Katarzyna Skawina, reż. Romuald Szejd, scenografia Marcin Stajewski, kostiumy Ewa Zaborowska [19 stycznia 2004].

 

CZAS ODNALEZIONY wg Marcela Prousta, tłum. Julian Rogoziński, adapt. Katarzyna Skawina, reż. Andrzej Domalik, scenografia Marcin Stajewski, kostiumy Zofia de Ines [18 października 2003].

 

Stara Prochoffnia

 

LEKCJA PANNY MARGARIDY Athayde Roberto, reż. Karolina Szymczyk, scenografia Lucyna Dowejko-Riege, muz. Maciej Majchrzak, monodram Joanny Żółkowskiej [17 stycznia 2004].

 

ŁYSA ŚPIEWACZKA Eugène Ionesco, tłum. Jerzy Lisowski, reż. Zespół, Teatr Konsekwentny [16 grudnia 2003].

 

SWEENEY AGONISTES Thomasa S. Eliota, tłum., scenariusz i reż. Jacek Papis, muz. Sambor Dudziński, scenografia Małgorzata Krzemień, Grupa Mexyk Warszawa [4 grudnia 2003].

 

Stowarzyszenie Drama Warszawa

 

NAJWIĘCEJ SAMOBÓJSTW ZDARZA SIĘ W NIEDZIELĘ Anny Burzyńskiej, reż. Andrzej Pawłowski, scenografia Zbigniew Roman i Andrzej Pawłowski, premiera na scenie Teatru Nowego [13 września 2003].

 

Studio Teatralne KOŁO

 

ABSOLUTNIE OFF SHOW, scenariusz i reż. Igor Gorzkowski, muz. DJ Burn Reynolds, premiera w klubie Pruderia [12 września 2003].

 

Studio Teatr Test (Teatr Mentalny)

 

CASTING. ZOBACZ, KTO PRZYJDZIE DO CIEBIE DZIŚ… Andrzeja Marii Marczewskiego, reż. autora, scenografia Jadwiga Andrzejewska, premiera na scenie Domu Kultury Śródmieście [31 stycznia 2004].

 

Studium Teatralne

 

PARSIFAL Marcina Cecko na motywach „Percevala” Chrétiena de Troyes, reż. Piotr Borowski, muz. Piotr Piszczatowski, scenografia Dawid Żakowski, kostiumy Zuza Krajewska, Agata Nowicka [16 czerwca 2004].

 

Teatr Adekwatny

 

IMPROWIZACJE wg III cz. Dziadów Adama Mickiewicza, scenariusz i reż. Henryk Boukołowski, scenografia Tomasz Wójcik, premiera na scenie Teatru na Woli [4 czerwca 2004].

 

ŚWIECZNIK Alfreda de Musseta, adapt. i reż. Henryk Boukołowski, oprac. plast. Tomasz Wójcik, oprac. muz. Mariusz Szałkowski, premiera w Muzeum Iwaszkiewicza w Stawisku [8 maja 2004].

 

PROCES wg Franza Kafki, scenariusz i reż. Magda Teresa Wójcik, Henryk Boukołowski, scenografia Tomasz Wójcik, muz. Marcin Błażewicz, premiera na scenie Teatru na Woli [2 grudnia 2003].

 

Teatr Ateneum

 

KRÓL EDYP Sofoklesa, tłum. i adapt. Marcin Sosnowski, reż. Gustaw Holoubek, scenografia Marcin Stajewski, kostiumy Irena Biegańska, muz. Wojciech Borkowski, światło Jan Holoubek [14 marca 2004].

 

FREDERICK, CZYLI BULWAR ZBRODNI Erica-Emmanuela Schmitta, tłum. Barbara Grzegorzewska, reż. Wojciech Adamczyk, scenografia Paweł Dobrzycki, kostiumy Irena Biegańska, choreografia Zofia Rudnicka [16 listopada 2003].

 

PAN INSPEKTOR PRZYSZEDŁ Johna Boyntona Priestleya, tłum. Krystyna Podleska, Anna Wołek, reż. Krzysztof Zaleski, scenografia Marek Chowaniec, kostiumy Zofia de Ines [18 października 2003].

 

Teatr Dramatyczny

 

SAMOBÓJCA Nikołaja Erdmana, tłum. Maryla Masłowska, reż. Marek Fiedor, scenografia Monika Jaworowska, muz. Bolesław Rawski [27 czerwca 2004].

 

PAMIĘTNIK Witolda Gombrowicza wg. Pamiętnika Stefana Czarnieckiego, reż. Zespół przy współpr. Piotra Cieślaka i Piotra Gaszczyńskiego, muz. Maciej Makowski, Sala Prób im. Haliny Mikołajskiej [24 kwietnia 2004].

 

ZIMA Jewgienija Griszkowca, tłum. Irena Lewandowska, reż. Łukasz Garlicki, scenografia Szymon Gaszczyński, muz. Jacek Jędrasik, Sala Prób im . Haliny Mikołajskiej [18 lutego 2004].

 

OBSŁUGIWAŁEM ANGIELSKIEGO KRÓLA Bohumila Hrabala, tłum. Krystyna Krauze, adapt. Ivo Krobot i Petr Oslzy, oprac. i reż. Piotr Cieślak, scenografia Szymon Gaszczyński, muz. Abel Korzeniowski, ruch scen. Jarosław Staniek [2 października 2003].

 

Teatr Komedia- Północne Centrum Sztuki

 

LOVE ME TENDER Jacka Koprowicza, reż. Dorota Stalińska, scenografia Dorota Stalińska i Marek Chowaniec, kostiumy Dorota Stalińska, Maciej Zień, producent Blue- Arty – Bis [30 maja 2004].

 

Teatr Kwadrat

 

SZCZEGÓLNA PROPOZYCJA Pierre’a Sauvila, tłum. Barbara Grzegorzewska, reż. Janusz Majewski, scenografia Wojciech Stefaniak, kostiumy Anna Majewska, opr. muz. Zbigniew Zbrowski [30 kwietnia 2004].

 

Teatr Narodowy

 

KOPCIUCH Janusza Głowackiego, reż. Will Pomerantz, scenografia Paweł Dobrzycki, muz. Olena Leonenko, współpraca reżyserska Jan Skotnicki, Teatr Mały [26 czerwca 2004].

 

MIRONCZARNIE Mirona Białoszewskiego, scenariusz i reż. Andrzej Majczak, muz. DJ Frapp (Ksawery Szlenkier), Teatr Mały [7 czerwca 2004].

 

BŁĄDZENIE wg Witolda Gombrowicza, scenariusz i reż. Jerzy Jarocki, scenografia Andrzej Witkowski, muz. Stanisław Radwan, choreografia i ruch sceniczny Iwona Runowska, Jacek Badurek, światło Mirosław Poznański, Scena przy Wierzbowej [29 maja 2004].

 

TEN, KTÓRY WIDZI Reinera Marii Rilke, scenariusz i reż. Maja Kleczewska, aranżacja przestrzeni Mirek Kaczmarek, Scena przy Wierzbowej [20 maja 2004].

 

ŚMIERĆ KOMIWOJAŻERA Arthur Millera, tłum. Joanna Gorczycka, reż. Kazimierz Kutz, scenografia Andrzej Dudziński, muz. Jan Kanty Pawluśkiewicz, kostiumy Dorota Kołodyńska, światło Tomasz Wert, w roli tytułowej Janusz Gajos, scena Teatru Małego [16 kwietnia 2004].

 

2 MAJA Andrzej Saramonowicza, oprac. tekstu i reż. Agnieszka Glińska, scenografia Agnieszka Zawadowska, kostiumy Magdalena Maciejewska,Teatr Narodowy [28 lutego 2004].

 

DUSZYCZKA Tadeusz Różewicza, adaptacja sceniczna, reż., scenografia Jerzy Grzegorzewski, kostiumy Barbara Hanicka, muz. Stanisław Radwan, światło Mirosław Poznański, realizacja fresków Robert Sarlej, tunel pod Wierzbową [30 stycznia 2004].

 

KORONACJA Marka Modzelewskiego, reż. Łukasz Kos, scenografia Katarzyna Borkowska, sala prób [28 stycznia 2004].

 

MERLIN, INNA HISTORIA Tadeusza Słobodzianka, reż. Ondřej Spišak, scenografia Frantisek Liptak, muz. i warsztat wokalny Jan Bernad, Scena przy Wierzbowej [16 grudnia 2003].

 

PIASKOWNICA W PIASKOWNICY: Piaskownica Michała Walczaka i W piaskownicy Tadeusza Bradeckiego, reż. Tadeusz Bradecki, scen. Jagna Janicka, muz. Jan Kanty Pawluśkiewicz, Teatr Mały [13 grudnia 2003].

 

HAMLET Stanisława Wyspiańskiego, adaptacja tekstu, reż. i scenografia Jerzy Grzegorzewski, kostiumy Barbara Hanicka, muz. Stanisław Radwan, światło Mirosław Poznański [28 września 2003].

 

Teatr na Woli

 

SZTUKA KOCHANIA, CZYLI SERDECZNE PORACHUNKI Jadwigi Has, reż. i choreografia Jan Szurmiej, scenografia Irena Biegańska, malarstwo Elżbieta Murawska, muz. Seweryn Krajewski, kier. muz. Wojciech Zieliński [6 maja 2004].

 

CZUWANIE Morrisa Panycha, tłum. Elżbieta Woźniak, reż. Bogdan Augustyniak, scen. Ewa Beata Wodecka, muz. Jerzy Satanowski [2 kwietnia].

 

ULICA SZARLATANÓW Konstantego lldefonsa Gałczyńskiego, scenariusz i reż. Jerzy Satanowski, muz. Włodzimierz Korcz, Ewa Kornecka, Jerzy Satanowski, Marek Grechuta, Paweł Mykietyn, Jan Kanty Pawluśkiewicz, Grzegorz Turnau, Stanisław Syrewicz, gra Kameleon Kwintet, scena Biała lokomotywa [14 listopada 2003].

 

NIEKTÓRE GATUNKI ORŁÓW Domana Nowakowskiego, reż. Olaf Lubaszenko, scenografia Janusz Tartyłło, produkcja Olaf Lubaszenko i Tomasz Alber, premiera na scenie Teatru na Woli [25 września 2003].

 

WAKACJUSZKA Zofii Mierzyńskiej, reż. Janusz Dymek, Robert Talarczyk, monodram Emilii Krakowskiej, produkcja Agencja Artystyczna Paradam, Katowice, premiera na scenie Teatru Na Woli [20 września 2003].

 

Teatr Nowy

 

TUNEL, piosenki Jacka Kaczmarskiego, opieka art. Renata Dymna, opieka muz. Piotr Majchrzak [23 maja 2004].

 

NIEBEZPIECZNE ZWIĄZKI wg Niebezpiecznych związków Chordelosa de Laclosa, Niebezpiecznych związków Christophera Hamptona i Kwartetu Heinera Mullera, adapt. i reż. Agnieszka Lipiec-Wróblewska, Krzysztof Majchrzak, scenografia Agnieszka Zawadowska, muz. Michał Lorenz, ruch scen. Rafał Dziemidok, Teatr Nowy [22 kwietnia 2004].

 

MIŁOŚĆ I KREW, musical dygresyjny wg Juliusza Słowackiego, adapt. i reż. Adam Hanuszkiewicz. konsult. scenograficzna Janusz Kijowski, muz. Andrzej Żylis, Piotr Majchrzak, Julian Mere [29 stycznia 2004].

 

WZNOWIENIE Macieja Wojtyszki, reż. Rafał Sisicki, scenografia Maria Wilk, muz. Piotr Majchrzak [7 grudnia 2003].

 

JAK ŚNIMY, ŻE ŻYLIŚMY. TYLKO JEDNA GODZINA, reż. Wojciech Krukowski, spektakl uliczny, Akademia Ruchu. [5 grudnia].

 

Teatr Ochoty

 

JEST TEŚCIOWA I ZIĘĆ… CZYLI ZAWIROWANIE PIÓRNONSENSU NA TEKSTACH KONSTANTEGO ILDEFONSA GAŁCZYŃSKIEGO, scenariusz i reż. Grażyna Matyszkiewicz, oprac. muz. Irena Kluk-Drozdowska, kosult. ruchu scen. Tomasz Grochoczyński, przedstawienie impresaryjne [2 czerwca 2004].

 

PUŁKOWNIK PTAK, tłum. Hanna Karpińska, reż., scenografia i oprac. muz. Tomasz Mędrzak [15 maja 2004].

 

PRZY DRZWIACH ZAMKNIĘTYCH Jean Paul Sartre’a, tłum. Jan Kott, reż. Jan Bratkowski, scenografia Grzegorz Małecki, muz. Piotr Salaber [19 grudnia 2003].

 

ŁAWECZKA Aleksandra Gelmana, tłum. Jerzy Koenig, teksty piosenek Jan Wołek, reż. Zbigniew Zapasiewicz, przedstawienie impresaryjne, premiera na scenie Teatru Ochoty [11 listopada 2003].

 

ŚLUBY PANIEŃSKIE Aleksandra Fredry, reż., scenografia i oprac. muz. Tomasz Mędrzak [27 września 2003].

 

Teatr Osobny

 

STUDNIA Artura Grabowskiego, reż. Jacek Zembrzuski, spektakl Teatru Osobnego grany w prywatnym mieszkaniu Hanny Baltyn i Marka Karpińskiego [28 września 2003].

 

Teatr Polski

 

GRY PAŁACOWE Ferenca Molnára, tłum. i reż. Jan Kulczyński, muz. Zbigniew Rymarz, opieka scen. Łucja Kossakowska, koprodukcja Teatru Polskiego i kompanii teatralnej pewna grupa, foyer [4 kwietnia 2004].

 

BALLADYNA Juliusza Słowackiego, reż. Jarosław Kilian, scenografia Adam Kilian, muz. Grzegorz Turnau, Teatr Polski [29 lutego 2004].

 

LOMBARD POD APOKALIPSĄ Cezarego Harasimowicza, reż. Piotr Łazarkiewicz, scenografia Katarzyna Sobańska, muz. Antoni Łazarkiewicz, światło Wojciech Todorow [26 września 2003].

 

POCZEKALNIA Macieja Kowalewskiego, reż. autora, scenografia Anita Stachowicz-Błażejewska, muz. Sasza Sox, foyer [19 września 2003].

 

Teatr Powszechny

 

GLENGARRY GLEN ROSS Davida Mameta, tłum Małgorzata Semil, reż. Tadeusz Bradecki, scenografia Urszula Kenar, oprac. muz. Tadeusz Bradecki, Mała Scena [27 maja 2004].

 

LICHTARZ RUSKI Jerzego Harasymowicza, scenariusz, reżyseria i wykonanie Zygmunt Sierakowski, Scena Inicjatyw Aktorskich, Mała Scena [19 kwietnia 2004].

 

POWRÓT NA PUSTYNIĘ Bernarda-Marie Koltèsa, tłum. Barbara Grzegorzewska, reż. Anna Augustynowicz, dekoracje Marek Braun, kostiumy Wanda Kowalska, muz. Jacek Wierzchowski, Mała Scena [2 kwietnia 2004].

 

CZEGO NIE WIDAĆ Michaela Frayna, tłum. Małgorzata Semil, Karol Jakubowicz, reż. Juliusz Machulski, współpr. Mariusz Bieliński, scenografia Ewa i Andrzej Przybyłowie, światło Edward Kłosiński [16 grudnia 2003].

 

PODRÓŻ DO WNĘTRZA POKOJU Michała Walczaka, reż. autora, scenografia Szymon Gaszczyński, opieka art. Władysław Kowalski, Garaż Poffszechny [12 grudnia 2003].

 

TLEN Iwana Wyrypajewa, tłum. Agnieszka Lubomira Piotrowska, reżyseria Małgorzata Bogajewska, scenografia Anita Burdzińska, muzyka Tomasz Gwinciński, Garaż Poffszechny [14 listopada 2003].

 

Teatr Rampa

 

KALINA, scenariusz i reż. Arkadiusz Jakubik, kier. muz. Janusz Bogacki, scenografia Wojciech Stefaniak, muzodram Agnieszki Matysik, Mała Scena [23 maja 2004].

 

SZTUKMISTRZ Z LUBLINA Icchaka Singera, tłum. Krystyna Szerer, adaptacja Michał Komar, Jan Szurmiej, muz. Zygmunt Konieczny, teksty pieśni Agnieszka Osiecka, insc., reż., choreografia Jan Szurmiej, scenografia Wojciech Jankowiak, kostiumy Marta Hubka, kier. Muz. Marcin Mazurek, akrobacje i czary Wacław Łysakowski [14 lutego 2004].

 

LOVE, scenariusz i reż. Andrzej Strzelecki, oprac. plast. Ewa Czerniecka-Strzelecka, kier. muz. wg Jana Raczkowskiego Marcin Mazurek, Teatr Rampa, Sala Kameralna [4 listopada 2003].

 

WIELKA WODA, spektakl poświęcony Agnieszce Osieckiej, scenariusz, insc., reż., choreografia Jan Szurmiej, oprac. muz. Zbigniew Karnecki, scenografia Krzysztof Baumiller, kostiumy Anna Baumiller, muz. Jan Jarczyk [23 października 2003].

 

Teatr Studio

 

MERYLIN MONGOŁ Nikołaja Kolady, tłum. Jerzy Czech, opieka art. Zbigniew Brzoza, współpr. reż. Andrzej Mastalerz, scenografia Marcin Jarnuszkiewicz, oprac. muz. Jacek Grudzień, Malarnia [6 maja 2004].

 

ZBYT GŁOŚNA SAMOTNOŚĆ Bohumila Hrabala, wykorzystano utwory Hrabala Zbyt głośna samotność, tłum. Piotr Godlewski, Baron Münhausen (tłum. Emilia Witwicka), Cygańska romanca (tłum. Andrzej Czcibor-Piotrowski) oraz frag. Pod wulkanem Malcolma Lowry’ego (tłum. Krystyna Tarnowska), adapt. i reż. Tomasz Man, scenografia Iza Troniewicz, muz. Łukasz Damm, Malarnia [12 grudnia 2003].

 

BAL POD ORŁEM, scenariusz i reż. Zbigniew Brzoza wg pomysłu Le Bal, zrealizowanego przez Theatre Du Compagnol w insc. i pod kier. Jean Claude Penchenata, scenografia Grzegorz Małecki, kostiumy Dorota Kołodyńska, muz. i oprac muz. Jacek Grudzień, choreografia Rafał Dziemidok, światło Mirosław Poznański [17 października].

 

KINOTEATRZYK Jacka Kleyffa, Michała Tarkowskiego, Malarnia [6 października 2003].

 

Teatr Studio Buffo

 

PANNA TUTLI-PUTLI Stanisława Ignacego Witkiewicza, muz. Janusz Stokłosa, insc., reż., choreografia Janusz Józefowicz, kier. Muz. Janusz Stokłosa, scenografia Magdalena Maciejewska [17 maja 2004].

 

MICHAŁ BAJOR – ZA KULISAMI, koncert na głos i aktora, scenariusz i reż. Andrzej Strzelecki, muz. Seweryn Krajewski, Kayah [30 stycznia 2004].

 

PUŁKOWNIK PTAK Christo Bojczewa, tłum. Hanna Karpińska, reż. Piotr Nowak, muz. Jan Duszyński, produkcja Stowarzyszenie „Behemot”, premiera w Teatrze Collegium Nobilium, spektakle w Teatrze Studio Buffo [20 września 2003].

 

Teatr Syrena

 

SZALEĆ NIENAGANNIE, program składany Belli Olejnik, reż. Artur Barciś, kier. muz. Beata Wus, Mała Scena [27 marca 2004].

 

CIOTKA KAROLA Thomasa Brandona, tłum. Janusz Minkiewicz, Kazimierz Winkler, reż. Waldemar Matuszewski, muz. Władysław Szpilman, aranż. I kier. Muz. Czesław Majewski, choreografia Zofia Rudnicka, scenografia Małgorzata Treutler, Teatr Syrena [ 19 marca 2004].

 

AZNAVOUR, tłum. tekstów: Wojciech Młynarski, Jacek Korczakowski, recital Roberta Kudelskiego, scenariusz i reż. wykonawcy, aranżacje i akompaniament Janusz Tylman, tłum. tekstów Wojciech Młynarski, Jacek Korczakowski, Scena przy szatni [18 stycznia 2004].

 

TRZEWIKI SZCZĘŚCIA Benedykta Hertza, adapt. i reż. Barbara Borys-Damięcka, scenografia Tatiana Kwiatkowska, muz. Adam Sławiński, oprac. i kier. muz. Czesław Majewski, przygot. wokal. Katarzyna Nowakowska, choreografia Tomasz Tworkowski, sztukmistrz Maciej Pol [26 października 2003].

 

Teatr Współczesny

 

CZAROWNA NOC, MĘCZEŃSTWO PIOTRA OHEY’A Sławomira Mrożka, reż. Maciej Englert, scenografia Marcin Stajewski, kostiumy Anna Englert, muz. Zygmunt Konieczny [4 kwietnia 2004].

 

PORUCZNIK Z INISHMORE Martina McDonagha, tłum. Klaudyna Rozhin, reż. Maciej Englert, scen. Marcin Stajewski, Scena w Baraku [10 grudnia 2003].

 

Teatr Żydowski

 

MIĘDZY DNIEM A NOCĄ wg sztuk Dybuk i Dzień i noc Szymona An-skiego, adapt. i reż. Szymon Szurmiej, współpr. reż. Artur Hofman, scenografia Marta Grudzińska, choreografia Dorota Furman, muz. Teresa Wrońska [29 lipca 2004].

 

TR Warszawa/ Teatr Rozmaitości

 

ZSZYWANIE Anthony’ego Neilsona, tłum. Hanna Szczerkowska, reż. Anna Augustynowicz, scenografia Wanda Kowalska, oprac. muz. Piotr Domiński, Stolarnia [7 maja 2004].

 

TLEN Iwana Wyrypajewa, tłum. Agnieszka Lubomira Piotrowska, reż. Aleksandra Konieczna, spektakl grany w budynku przy ul. Marszałkowskiej 3/5 [5 maja 2004].

 

PIT-BULL Lionela Spychera, tłum. Aldona Skiba-Lickel, reż. Arkadiusz Tworus (PWST Kraków), scenografia Jakub Julian Ziółkowski, muz. Andrzej Bauer, Stolarnia [15 kwietnia 2004].

 

ZIMA Jona Fosse, tłum. Elżbieta Frątczak-Nowotny, reż. Grażyna Kania, aranżacja przestrzeni Anna Biedermann, oprac. muz. Piotr Domiński, TR Warszawa, spektakl grany w budynku Marszałkowska Office Center 76 [29 marca 2004].

 

BASH Neila LaBute’a, tłum. Hanna Szczerkowska, reż. -> [Grzegorz Jarzyna], muz. Piotr Domiński, video Roman Wikieł, światło Jacqueline Sobiszewski, współpr. scen. Marcel Sławiński, spektakl grany w budynku przy ul. Marszałkowskiej 3/5 [18 marca 2004].

 

UWIĘZIENI Endy Walsh, tłum. Klaudyna Rozhin, reż. Marcin Wrona, scenografia Elżbieta Bierło, Stolarnia [20 stycznia 2004].

 

ELECTRONIC CITY Falka Richtera, tłum. Dorota Sajewska, reż. Redbad Klynstra, kostiumy Magdalena Maciejewska, światło Jacqueline Sobiszewski, oprac. muz. Wojciech Kosma, spektakl rany w budynku Liberty Corner przy ul. Mysiej 5 [30 listopada 2003].

 

ZARYZYKUJ WSZYSTKO George’a F. Walkera, tłum. Bartosz Wierzbięta, reż. Grzegorz Jarzyna, scenografia Magdalena Musiał, oprac. muz. Piotr Domiński, światło Jacqueline Sobiszewski, spektakl grany na Dworcu Centralnym [4 listopada 2003].

 

DISCO PIGS Enda Walsha, tłum. Peter Papiewski, reż. Krzysztof Jaworski, muz. Marcin Rupociński, Stolarnia [18 października 2003].

 

DYBUK wg Szymona An-skiego (tłum. Awiszaj Hadari), Hanny Krall, reż. i adaptacja Krzysztof Warlikowski, scenografia Małgorzata Szczęśniak, muz. Paweł Mykietyn, reżyseria świateł Felice Ross, premiera we Wrocławiu, od 2 listopada spektakle w Warszawskiej Fabryce Wódek Koneser [6 października].

 

Unia Teatr Niemożliwy

 

OPCJE ŻYCIA, qausi-wykład filozoficzny, ilustrowany animacją rzeźbami wg Klucza niebieskiego profesora Leszka Kołakowskiego, reż. Marek Chodaczyński, oprac. muz. Marek Żurawski, Unia Teatr Niemożliwy [21 grudnia 2004].

 

Videoteatr „Poza”

 

E.T.A.HOFFMANN W PŁOCKU, tłum., scenariusz i reż. Piotr Lachmann, obrazy i montaż video Piotr Lachmann, Jolanta Lothe, Spektakl według Dzienników Ernsta Teodora Amadeusza Hoffmanna pisanych w czasie jego pobytu w Płocku w latach 1802-1804, [29 marca 2004].

 

Viva Art

 

ZŁE ZACHOWANIE Andrzeja Strzeleckiego, reż. autora, kier. muz. Marek Stefankiewicz, współpraca choreograficzna Marek Pałucki, kostiumy Tatiana Kwiatkowska, [29 listopada 2003].

 

 

Leave a Reply