Luty 1992
29 lutego
AMERYKANIN W WARSZAWIE, piosenki George’a i Iry Greshwinów, tłum. Andrzej Grządkowski, scenariusz Claire Leddy, Michael Hackett, reż. Michael Hacket, scenografia Krystyna Kamler, taniec Melissa Monteros, Teatr Studio, Malarnia [34x, 3 746].
LADY I GENERAŁ Briana Clarka, tłum. Mira Michałowska, reż. Andrzej Łapicki, scenografia Łucja Kossakowska, Teatr Współczesny [30 x, 5 089].
22 lutego
ANTYGONA Sofoklesa, tłum. Kazimierz Morawski, reż. Henryk Boukołowski, scenografia Tomasz Wójcik, Teatr Adekwatny.
19 lutego-11 marca
VII Warszawskie Dni Baletu.
9 lutego
KOTKA NA ROZPALONYM ROZGRZANYM DACHU Tennessee Williamsa, tłum. Kazimierz Piotrowski, reż. Andrzej Rozhin, scenografia Anna Maria Rachel, Teatr Powszechny [53 x, 15 361].
„Nie ma wątpliwości: to jest teatralny przebój sezonu! Licząca sobie 37 lat sztuka Tennessee Williamsa brzmi świeżo, mocno, aktualnie. Silna stawka aktorska jest zdumiewająco wyrównana. Na tym tle – prawdziwa gwiazda, która ściąga do teatru tłumy widzów. Margaret w „Kotce na rozpalonym blaszanym dachu” grywały Elizabeth Taylor, Natalie Wood i Jeanne Moreau, ale Krystyna Janda wnosi na scenę intensywność tak obezwładniającą, że wspomnienie o poprzedniczkach pierzcha bezpowrotnie” [Tomasz Raczek „Nowa Europa”, 11 lutego 1992].
6 lutego
MIRANDOLINA Carla Goldoniego, tłum. Zofia Jachimecka, reż. Zbigniew Bogdański, scenografia Łucja Kossakowska, opr. muz. Wit Zawirski, Teatr Polski, Scena Kameralna [ 29 x, 2 527].
Chociaż chwalono sprawną reżyserię i dobre aktorstwo, zwłaszcza Magdy Zawadzkiej w roli tytułowej, wytykano, że to, „co dzieje się na scenie jakoś niewiele nas zajmuje, spektakl nie wciąga widza, pozostawia go obojętnym” [Temida Stankiewicz-Podhorecka, „Życie Warszawy” nr 33, 8-9 lutego 1992].
1 lutego
ZWIERZENIA SŁUŻKI ZERLINY Hermanna Brocha, tłum. Anna Maria Linke, reż. Kazimierz Kutz, scen. Marcin Stajewski, muz. Wojciech Borkowski, Teatr Ateneum, Scena 61 [22 x, 2 145].