Notes recenzencki

W „Notesie recenzenckimTomasza Miłkowskiego o spektaklach:
 
„Na szczytach panuje cisza” Thomasa Bernharda w reż. Krystiana Lupy w stołecznym Teatrze Dramatycznym
„Pułapka” Tadeusza Różewicza w reż. Krzysztofa Babickiego w krakowskim Teatrze im. Juliusza Słowackiego
„Wielkie kazanie księdza Bernarda” Leszka Kołakowskiego w reżyserii Krzysztofa Jasińskiego i wykonaniu Jerzego Treli w krakowskim teatrze STU
„Prze(d)stawienie” Tankreda Dorsta  i Ursuli Ehler w reż. Agaty Dudy-Gracz w warszawskim teatrze Studio
„Trzy siostry” Antona Czechowa w reż. Rimasa Tuminasa w wileńskim Teatrze Małym
„Sen o Goldfadenie” Abraham Goldfaden,, w reżyserii i choreografii Lena Szurmiej, w Teatrze Żydowskim im. E.R. Kamińskiej
„Zbrodnia kara” wg Fiodora Dostojewskiego w reż. Barbary Sass w warszawskim teatrze Ateneum

Dodaj komentarz